//

Πολιτική επιστροφών προϊόντων:

Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησηςκ.ο.κ), καθώς και να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2299073125 ή στο 6972462951 πριν προχωρήσετε σε επιστροφή του προϊόντος.

Για να πληροίτε τα κριτήρια για επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική συσκευασία.

Το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να αποσταλεί με τον ίδιο τρόπο όπου παραλήφθηκε και να γυρίσει στη διεύθυνση από όπου στάλθηκε (στον εκάστοτε πωλητή), κατόπιν συνεννόησης. Η χρέωση για το επιστρεφόμενο προϊόν βαρύνει τον καταναλωτή, σε περίπτωση που ο πωλητής δεν ευθύνεται για την επιστροφή του προϊόντος. 

1) Ελαττωματικά Προϊόντα / Λάθος Προϊόντα

Μπορείτε να αντικαταστήσετε αντικείμενα ελλαττωματικά ή κατεστραμμένα με το ίδιο αντικείμενο. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει πρώτα να επικοινωνείτε στο  {support@sxediomodas.gr}.  Εάν παραλάβετε διαφορετικό αντικείμενο από αυτό που παραγγείλατε τότε θα πρέπει να το στείλετε πίσω στον πωλητή και εκείνος να σας στείλει το σωστό προϊόν. Αφού πρώτα επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης του marketplace στο {support@sxediomodas.gr}. Εάν ο πωλητής δεν έχει διαθέσιμο το προϊόν που παραγγείλατε τότε θα γίνεται πλήρη επιστροφή των χρημάτων στο λογαριασμό σας, μαζί και τα έξοδα αποστολής ή αντικαταβολής. 

Σε όλες τις περιπτώσεις παραπάνω τα κόστη αποστολών και αντικαταβολών, βαρύνουν τον πωλητή.

2) Δικαίωμα Υπαναχώρησης

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παραγγελία σας εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.

 Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη – τιμολόγιο πώλησης).

Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής και επιστροφής των αγαθών βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται.

Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής προϊόντων

Μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν στον πωλητή του,  ακολουθώντας την εξής διαδικασία:

Αρχικά συσκευάζετε το προϊόντα στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Μέσα στη συσκευασία τοποθετείτε το παραστατικό πώλησης (απόδειξη , τιμολόγιο κλπ) και τέλος αποστέλλετε το δέμα στη διεύθυνση του καταστήματος αγοράς (αναγράφεται επάνω στο voucher που συνοδεύει το κουτί). Πρώτα όμως θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης του marketplace στο {support@sxediomodas.gr}.

Για περαιτέρω απορίες και καθοδήγηση σχετικά με την αποστολή του προϊόντος μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. 2299073125 – 6972462951

Ακυρώσεις παραγγελιών

Εφόσον καταχωρίσετε την παραγγελία σας στον ιστοχώρο μας ή πραγματοποιήσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας, είναι δυνατή η ακύρωσή της α) με μεταγενέστερο της παραγγελίας e-mail στο hello@sxediomodas.gr β) με ενημέρωση στο 2299073125 ή στο 6972462951, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν παραδοθεί προς αποστολή.. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.

Για τα μεταφορτώσιμα προϊόντα

Τα μεταφορτώσιμα προϊόντα  ΔΕΝ επιστρέφονται. Αν αντιμετωπίσετε προβλήματα με τα ψηφιακά μας προϊόντα τότε θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης στο {support@sxediomodas.gr} ή στα τηλέφωνα: 22990 73125, 6972462951

Main Menu